Thursday, July 21, 2011

Blogger Return...

hoyehhh, kini aku berazam untuk activekan semula blog aku yang berkurun lama ditinggalkan gantung tak bertali. huhu. walaupun aku menyedari bahawa dah takde orang nak tengok blog aku lagi dah. tapi takpe la. aku usahakan jugak sampai ade makhluk tuhan yang nak jejak kat blog aku ni. huhu. *sedih...


selain tu, aku teringin nak upgrade, modify, renovate blog aku ni. nampak sangat usang dan memboringkan. even aku tau kalau aku upgrade pun, still nampak membosankan sebab aku tak pandai decorate dan aku bukan orang yang kreatif. so, aku nak belajar la macam mane nak jadi kreatif.


okay, tutup cerita pasal blog. aku nak cerita pasal rumah aku. bukan rumah yang aku duduk dari kecik tu. tapi just rumah sewa. and lebih specific lagi, nak cerita pasal bilik aku. aku dan roomate aku dah renovate bilik. sebab dah bosan dengan pemandangan yang lama. actually tak lama sangat, baru je sebulan. tapi nak buat macam mane, dah mereka jenis yang cepat boring.


ni gambar bilik aku yang baru. yang lame punye gambar tak amik la. so tak dapat nak tengok perbezaan die. hee.


ni katil aku. hee




ni pemandangan bilik aku. luas sikit daripada sebelum ni. sempit sampai nak solat pun takde ruang. terpaksa sembahyangkan roomate kalau die tengah tido kat katil die. haha


last sekali, nak tayang bucuk cayang aku sikit. aku panggil die Si Gemok ! actually roomate aku yang bagi name Si Gemok tu. dah aku biarkan die tak bernama. hee.


Si Gemok ku yang putih melepak. :p



ehh, Si Gemok poo poo laa. haha.


thanks to YOU for giving me this. I LOVE YOU SO MUCH. i will take a good care of it as much as i love you. Mmmmuah ! :)

No comments: