Friday, July 22, 2011

Almost Done or Already Done ?

aku dah habis renovate blog aku. tapi taktau la best ke tak. aku dah buat yang sebaik mungkin. sampai tak mandi mandi, semata mata nak cantikkan blog. sekarang dah pukul 4 petang. dan aku masih lagi berbau busuk. sedangkan housemate aku semua dah wangi wangi, ade yang dah busuk balik. huhu.


as you can see, blog aku banyak darah. sebab, in fact aku suke tengok darah. nampak cantik dan tenang. *weird huh ? so kalau aku tension, tolong la sape sape korbankan darah die untuk aku ye. haha.



then, blog aku buat simple je. taknak serabut serabut. macam ni pun okay la. kalau penuh corak corak sangat, mata aku pun pedih tengok. huhu.



tu je yang aku nak bagitau. okay la. aku nak pegi mandi. memandangkan housemate aku semua dah mandi. *diorang mandi pun sebab nak hang out tu. kalau tak, tak mandi jugak sampai ke malam. hee. unfortunately, aku tak follow diorang hang out. sebab aku rase nak stay je kat umah. even umah ni sangat membosankan. tapi disebabkan hal hal yang tertentu, aku rasa better aku tak payah keluar. sebab pada mulanya, bapak aku suruh balik umah harini jugak. tapi aku ade test computer esok, terpaksa balik esok jugak la. so kalau aku keluar jugak ikut minah minah ni, aku akan rasa bersalah la. *konon anak yang baik. but its true. nanti aku rasa bersalah dengan bapak aku. huhu.



and nak tau sebab ape bapak aku suruh balik, nanti aku give a story lagi ye. so, sampai disini saje ye. jumpe lagi. buhbye !

No comments: