Thursday, July 28, 2011

Starvation

aku taktau kenapa aku makan banyak sangat sekarang ni. tadi dah makan. sekarang lapar lagi. kalau lapar biasa takpe, ni lapar macam dah kebulur nak mampos. *upsss. hee. ingat nak masak maggi je. tapi bile dipikirkan, hari dah nak malam. malam jap lagi la aku makan. kalau makan sekarang, malam jap gi lapar lagi. housemate aku semua cakap aku ni 'membela' sebab makan banyak sangat.


kalau dulu, salah sorang housemate aku, Afi. die la yang paling banyak makan. orangnye kecik je. tapi sekarang die dah tak banyak makan sangat katanya. die cakap, "mungkin 'belaan' aku dah pergi kat ko kot". haha. ye la tu kot. aku tanye die balik, "ape yang ko bela ? comel tak ? name die ape ? cici ea ?" haha. mengarot laa. kang ade betul, tau cuak kau...


so sekarang, aku tengah menahan kebuluran yang amat sangat. rasa macam nak makan je roomate aku si Ika kat sebelah ni. haha. takpe la. tunggu malam ni. sabo sabo...




yeah...

No comments: