Saturday, December 26, 2009

Funny Story.


Im gonna tell you a story about toilet. bukan fakta, bukan artikel atau sebagainya. tapi cerita dari sepupu aku yang very funny. my cousin, she is 9 years old. cute girl. named Amalia. haritu dia tidur di rumah aku untuk lebih kurang 2 minggu. dalam tempoh masa tu, my dad bawak la pergi Jusco TC, bandar dan sebagainya. kejadian ni berlaku kat Jusco, aku pun taktau kenapa, dia nak pergi toilet untuk basuh tangan. aku pun tak sedar perkara ni berlaku sebab dia pergi toilet sorang sorang. masa tu jugak dah lewat malam dan Jusco hanya tunggu masa nak tutup. bila dah balik rumah baru dia cerita kat aku. dia bagitau, masa dia masuk toilet, dia rasa ada yang tak kena. sebab dia nampak 'tempat lelaki memancut'. masa dia cerita yang part ni, aku dah ketawa terbahak bahak. then dia sambung cerita. bila dia dah habis basuh tangan, dia keluar dan tengok kat luar toilet. lambang lelaki. dia pun bengang sorang sorang. tapi nasib baik takde orang dalam toilet. sebab Jusco pun dah lengang time tu. HAHA. very funny la.

ni la dia. tak mandi lagi time ni. hihi. miss you !

No comments: