Tuesday, December 22, 2009

First Shot with Acer Laptop.

aku mengakui bahawa aku masih lagi terkial kial menggunakan laptop aku ni. buktinya, semalam dikala sepupu aku yang masih lagi kecil juga cute mengetuk ngetuk keyboard with his bare hand. ntah ape benda yang dia tekan, tiba tiba screen laptop aku jadi terbalik. habis teleng kepala aku. aku dah panic juga sepupu aku yang kecik tu pun panic sebab dia tak tau ape ape. HAHA. aku tak dapat berfikir, aku berpeluh. lalu adik aku memberikan cadangan, shut down then bukak balik. mula mula aku fikir benda tu tak berkesan sehinggalah aku dimarahi adik aku. BAHAHA. then, aku pun buat. Alhamdulillah laptop aku okay balik. terpaksa la pulak sebagai ganjaran, aku bagi adik aku gune laptop lebih masa. HAHA. dah, itu cerita semalam.

ini malam juga ada cerita. setelah berkurun lamanya aku cari dimana Acer Crystal Eye (software untuk menangkap gambar), akhirnya jumpa jua tadi. aku pun mencubanya dengan merakam & mengambil gambar sebanyak yang mungkin. HAHA. ini adalah antara hasilnya. enjoy ! taknak enjoy sudah ! HAHA


my cousin, hadif.
dia pun teruja nampak muka dia dalam screen.
HAHA

No comments: