Thursday, October 20, 2011

nak balik rumah...

exam dah habis seminggu yang lepas. legaaa. result pun dah separuh yang keluar. alhamdulillah setakat ni semua lulus je. tapi takut pointer menurun. uhh, ape ape je la. bende dah lepas, tak gune nak menyesal dah. tu la, suruh belajar rajin rajin taknak. pemalasss je. kan dahh...


hmm... sekarang dah masuk cuti sem. hati ni rase nak balik, tapi disebabkan lesen kereta still lagi tergantung. aku ingat nak habiskan je sebelum raya haji ni. tu pun kalau sempat. sebabnye, aku dah malas nak kacau sem depan. aku nak fokus sikit. sikit je. huhu. lagipun, aku rase sem depan dah terdesak untuk ade transport. so, better aku habiskan je lesen ni sekarang. senang di kemudian hari. ye tak ?


habis la cepat cepat, then aku nak balik rumah ke kampung ke, mane mane je la. nak tenangkan fikiran. banyak sangat benda yang serabut sedang bermain difikiran aku sekarang ni. so, jalan terbaik ialan berada dengan family. kan ?





S E D I H . . .

No comments: