Friday, August 26, 2011

My Birthday...

dah seminggu pun berlalu. aku baru nak cite sekarang. but anyways, birthday aku taun ni la yang paling memberi kenangan pada aku. atau maybe lepas ni ade yang lagi dasyat. insyaAllah. hehe.



ape yang terjadi semasa birthday aku ?




jeng jeng jeng...



aku di baling telur, air tepung dan disimbah air sebaldi. sedap ahh. semua ni angkara housemate aku dan idea mamat bengong ku. haha. tapi diorang memang buat special punye. cause, orang lain biasanya buat time 12 malam birthday. tapi diorang buat untuk penutup birthday aku. maksudnye ? macam ni, birthday aku jatuh pada 19 August of course. hari jumaat. means nye disini, sepanjang birthday aku dihari jumaat tu, takde ape yang terjadi. just wish je yang aku dapat. tapi, rupa rupanye malam tu ade surprise yang menanti aku. memang sangat surprise la. sebab aku dah memang fikir takkan ade ape yang terjadi. huhu. dah la, macam keling dah aku cite. haha.



al kisah...



malam surprise tu dibuat. aku lepak di library dengan mamat bengong. aku memang taktau ape yang akan terjadi. dalam pukul 12 malam, mamat tu hantar aku balik. aku tengok rumah semua gelap je. aku ingat semua orang dah tido. tapi pelik jugak. sebab awal sangat pun. buang tebiat ape minah minah ni. haha. aku pun bukak la pagar nak masuk rumah. dalam on the way nak masuk tu, aku nampak salah sorang housemate aku menyorok disebalik ampaian baju. terkejut ! lagi la buang tebiat minah ni, tengah malam gelap gelap menyorok kat ampaian. nak kene rasuk ke ? huhu. dan secara tiba tiba, ade orang tangkap aku dari belakang, dan aku rasa basah kat muka aku. aku dengar ramai ramai jerit. tibe tibe ade bau telur, sape la yang baling telur kat muka aku ni ? haha. memang sangat sangat terkejut, blur, sakit jantung. uhhh. menggigil tangan aku.




then diorang pun nyanyi la lagu happy birthday kat aku. birthday aku nak habis dah pun time tu. sebab tu di name kan surprise penutup. huhu. dah potong potong kek. diorang comotkan pulak muka aku dengan kek tu. memang dibuli habis habisan. haha.




banyak gambar diorang amik time tu. tapi tak boleh nak masukkan semua. 18PL. haha. aku tak pakai tudung la. censored sikit ye. tundung aku ntah tercampak kat mane disebabkan simbahan air, telur bagai. aku hanya boleh masukkan beberapa gambar je.



dah macam kene tangkap basah. haha



lawa... pandai dia pilih. i love you. :)



belambak belon dalam rumah.



housemate aku la yang buat semua ni jadi happening. tanpa diorang, surprise ni takkan jadi. sayang korang sangat sangat ! :)



itulah ceritanya. aku pun dah ngantok ni. dah pukul 3 pagi ni. aku tak tido tido lagi. dah la esok nak balik kampung, jalan jauh. memang membuta je la aku. anyways, TAK SABARNYA NAK BALIK KAMPUNG !!!



hee, over sangat ke ? tak kan ? :p

No comments: