Sunday, July 31, 2011

Diet

sesungguhnya, puasa itu ialah diet yang terbaik...


perh, tibe tibe je. haha. saje je, memandangkan esok dah nak puasa. orang semua tengah pergi solat terawih. aku je yang liat nak mampos. haha. dari dulu lagi kot. selama aku hidup di dunia ni, baru sekali je aku pergi solat terawih. masa form 5. tu pun sebab sekolah yang buat dan wajib pergi kot. see, betapa teruknye aku. huhu. tapi taktau la esok lusa tulat aku pergi ke tak. depends on time. every person can make a change right. :)



well, sorang sorang kat rumah ni, ape lagi. buat keje jahat la. haha. takde la. online je la. fb, twitter, skype, blog. fuhh, penat.



actually aku dari tadi lagi rase nak makan. dah nak dekat puasa pun kebulur macam nak mampos. 'belaan' aku ni taknak blahh lagi ke. huhu. kat atas meja tu ade nasi paprik, nasi pataya, tomyam. bapak aku beli tadi. aku nak habis kan semua boleh ? bapak aku balik je, aku buat la muke taktau. haha.



takpe la, esok dah puasa. makan la puas puas. lepas ni berdiet la pulak. means puasa la. boleh la aku kurangkan berat badan dan buang segala kebuncitan yang ada. aku nak slim balik. huaa... tapi aku ni jenis tak berminat nak diet. so puasa je la jalan terbaik. ye tak ? paling kurang dapat macam ni pun jadi la...




haha, takboleh blahh. melampau !




ape ape pun, kite tengok la result lepas ni ye. kalau makin gemok, memang aku melantak la time berbuka tu. ohh tidak !

haih, okay laa... gua nak pergi makan ni. buhbye ! :)

No comments: