Friday, July 29, 2011

At Home...

sampai rumah juga akhirnya. but a bit borrring sebab rumah macam sunyi je. however, dah cuti. kene la balik. cuti ape ? cuti bersalin ? takla. urm, actually cuti ape pun aku tak pasti. cuti puasa kot. tapi macam lame je. sampai seminggu. tapi aku peduli ape. janji dapat cuti. hee.



so, aku dah penat gile ni. ngantok gile gile bangang punye. dah tak tahan. lagipun baru lepas makan dan kenyang. so, tido la jap gi. makan tido makan tido, membulat jugak aku cuti ni. haihh...



actually aku pun taktau kenapa aku penat sangat. mamat bengong tu yang drive, aku yang penat. haha. psst, jauh kot batu pahat dengan jb. *jauh la sangat ! :p



hmm, kuar umah sewa tadi pukul 3.30. round round ayer hitam jap sampai 1 jam setengah. pukul 5 baru masuk highway. sampai JB dalam 6.30. stay rumah kakak mamat bengong tu kejap. *haha. lepas maghrib baru balik rumah.



however, i love you so much la mamat bengong ! Mmmmuah ! :)



till then, aku nak tido dah ni. tak tahan GILE !



huarrghh...

No comments: