Tuesday, December 8, 2009

I Can't Wait To Finish SPM

sungguh sungguh ni! nampak tak muke excited ni? hohaha. however, tadi paper Chemistry. it was soooo fuckinggg and suckksss i could tell you, okay! banyak pulak chapter redox reaction dan aku sangat fuckkk chapter tu. grr. boley dikatakan Physics jauh lagi senang daripada Chemistry tadi. shit! HAHA. tapi takpe. lusa (Khamis) aku last paper. Lukisan Kejuruteraan. taksabarnye nak habis. lepas tu nak terjun bangunan same same dengan kawan. opps, sebelum tu enjoy dulu banyak banyak kat pub. haha. no, im not gonna do that.

well, takat sini je la aku report perkembangan SPM shit 2009. lepas ni aku report perkembangan lain pulak ye. pasal perkahwinan aku ke. haha, nun jauh lagi tu. haha. huh, aura ke'excited'an masih lagi membara. macam macam feeling yang ade ni.

se'cute' spongebob faces ni la.
haha, perasan.

dah dah dah,
bye.

2 comments:

aidillah HAIMI said...

hahaha. best citer niey. nak terjun bangunan la. macam macam. hahaha. best la.

Madihah said...

HAHA.
terjun bangunan tu saja je nak kasi syoq.
;p